Saturday, August 24, 2013

(Reviu) Teknik Tambah Like Di Facebook


1. Hai kita jumpa lagi ! 
Kali ni siri teknik tambah LIKE di facebook fanpage

2. Hati mesti berbunga-bunga jika fanpage / personal facebook kita dapat banyak LIKE

3. Rasa macam usaha kita dihargai / produk dapat tumpuan / gambar cun ada orang ramai gila LIKE (kombang hidung)

4. Tapi, bagaimana nak tambah LIKE bagi fanpage bisnes ?

5. Ada beberapa cara iaitu:

            a. sendiri LIKE, paksa adik beradik like, kawan-kawan ofis 
                LIKE, create akaun fb mak abah 
                (pastu kita tolong LIKE kan untuk diorang)

            b. dapatkan servis LIKE seperti nak 1000 LIKE bayar 
                RM 50-100, 10,000 LIKE bayar RM500-1000. 
                Perghhhh!

            c. tunggu dan tunggu bilalah orang nak LIKE

            d. buat iklan di FB ads dan pilih Get More Page Likes 
                macam gambar ni.

dipersilakan cuba link http://bit.ly/TambahLikeCaraPro

              e. beli ebook bernilai RM60- 200, 
               cara-cara nak tambah LIKE

6. Pendapat saya saya mempunyai Fanpage niche baju stylista muslimah (6000 like) dan coklat homemade (6000 like) :

a. saya takkan beli servis LIKE sebab saya nak orang LIKE page saya ialah orang yang suka dengan bidang bisnes saya

b. sebab apa guna LIKE banyak (konon ramai fan) tapi takde hasil

c. Facebook pun tahu sape yang LIKE sesebuah page samada yang LIKE itu manusia atau sistem komputer, pastu adakah manusia yang LIKE tu tally minatnya dengan LLIKE

7. Kita mesti faham, setiap pengguna facebook pasti akan LIKE berpuluh malah beratus fanpages. Pastu wall dia kan terhad, dan beratus-ratus pages tu takdenye korang nampak status update setiap hari.

8. Sebab apa ? Hanya 10% fan yang engage / aktif / pernah komen / yang sewaktu dengannya sahaja akan nampak status update fanpage korang

9. Apabila page kita 6000 LIKE (orangLIKE atau sistem LIKE , maka lebih kurang 600 orang sahaja akan lihat update kita. So, bila korang beli servis tambah LIKE yang meragukan dan tak tahu siapa yang LIKE  maka buat penat ajelah korang update status, orang pun tak datang. Membeli jauh sekali. Terus aje mem'belah'.

10. Ada faham ?

11. Jadi apa pilihan yang ada ?

12. Buat ads yang memukau, maka facebook viewer akan klik pada iklan tu dan akan LIKE page anda bila anda kata, saya akan bagi special rate apabila anda klik LIKE. (contohnya)

13. Dan tips-tips yang bagus untuk tambah LIKE secara professional, korang dapatkanlah dari kawan saya ni. 

14. Saya pun dapatkan dari dia. Kena bayar ke ? Ish ish ish. Free je.

15. Betul ke FREE ? memanglah bila orang LIKE page, dapat sales maka untung tu cover ilmu yang korang invest.

16. Ooo so kira bayarlah ni ?

17. Jika anda kedekut tapi mengharap sales masyuk tiap-tiap hari, SILA JANGAN KLIK LINK INI ! 

No comments:

Nak baca citer ni plak la..

Blog Widget by LinkWithin

USIA PERHUBUNGAN KAMI...

Daisypath Anniversary Years Ticker Daisypath Anniversary tickers